Onsdag

Har ju glömt att skriva att henka och jag hade vart tillsammans i 8,5år i måndags, herregud vart tar tiden vägen? Känns ju verkligen inte som att det är så många år.

Idag har ja inget alls att göra, tråkigt, eller jo det har ja, men hur jävla kul är det att fixa med tvätten? Typ inte alls, men sånt man måste göra iallafall.

Åh idag ska Linda på ultraljud =D Så himla spännande, hon har lovat att hon ska ringa till mej efter det, åh det är ju så himla mysigt. Hon har börjar känna sparkar oxå, det är nåt jag saknar, bara sitta och gosa med sin mage och känna bebisen sparka och röra runt på sig där inne. Nu har man ju ingen lust att sitta o gosa med sin mage direkt ;p haha. Ska upp till kumla den 3:e maj, ska bli kul att se hur mycket magen har växt sen sist.

Ericas kompis Ellinor fyller 3år idag oxå, grattis grattis. Erica har köpt en present till henne, hon ska tyvärr inte ha nåt barnkalas men känns som en fin gest ändå att köpa nåt till henne. Erica höll på att försäga sig i måndags när vi träffade henne, vad vi hade köpt, knasungen! Så ja hoppas vi ses sen vid dagis så vi inte går om varandra,så Erica kan ge presenten till Ellinor.

Efter dagis hoppas jag att vi ska dra till Robin o sanna o titta på lilla Max, har ju inte sett honom än.

Näe nu ska jag dricka lite té..

Kommentarer
Postat av: helen

Grattis, oj vad fort tiden går!



Vet du, de hade glömt bort Ellinors födelelsedag på dagis så jag fick säga till dem. Dålig stil, men mönskilga faktorn, alla kan ju glömma. De verkade skämmas iallafall när jag frågade om de glömt för det satt varken flagga eller bild uppe och de sa "åh har du klänning på dig idag" och inget grattis eller frågan om vad hon fått.



Du och Erica får jättegärna komma hit klcokan sex om ni vill. Du kommer våra förädlrar och så, blri ju god tårta. Kanske lite sent påtänkt med det skulle vara jätteroligt med er här om ni vill/kan.kram

2009-04-22 @ 12:20:25
Postat av: Helen

Fan(ursäkta språket)vad kul att ni kan komma!!!=D Ellinor kommer bli superglad! har ett hav av ballonger åt ungarna här! Syns klockan sex då om vi inte ses vid dagishämtningen.kram

2009-04-22 @ 13:12:42
Postat av: Helen

Superkul att ni kom hit igår!=D Erica och Ellinor hade ju jätteskoj. hehe, jag sa ju att det var jag som skulle få öppna paketen!;P Ellinor har inte fattat det där med paket än, hehe. Bättre att köpa till mig!;P haha. Ellinor tackar för målarboken, hon blev jätteglad! kram

2009-04-23 @ 08:03:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0