glass time

Usch för att dammsuga, men var dags igen, Kommer ju in så mycket grus, skönt nu när de börjar sopa bort all grus. Fick hem nya dammsugarpåsar igår. Är så svårt att hitta rätt till vår dammsugare, så hittade jag en sida på nätet  med dammsugarpåsar, nämligen dammsugarpåsar.nu, där kan man även prenumerera på dom, vilket vi gör så, smidigt och enkelt, vid valde var 3:e månad, kändes lagom. Finns nog påsar till de flesta där, fanns till vå konstiga dammsugare från daewoo hehe.

Åh så typiskt, mankan ringde henka förut och frågade om vi ville haka på till halvars och äta glass, då hade vi redan precis ätit glass, erica och jag köpte med oss efter dagiset. Gick och tänkte på dan idag om man skulle dra dit, men tanken försvann, typsikt, men kommer nog fler gånger. Tänkte bjuda hit honom och sonen på fika nån dag nästa vecka, hans son är 2mån äldre än Loke, de lär nog ha det skoj ihop sen när de blir lite äldre.

Vad ska ni äta idag?

Här blir det att göra baconlindad köttfärslimpa, potatis och gräddsås och sallad/grönsaker till.

Kommentarer
Postat av: Lina

Ja, det här året har dagiset haft otur. Det har aldrig varit något liknande förut så jag har inga funderingar på att byta. Är som sagt bara otur. Dagiset är ju för övrigt utsett till norrköpings bästa och jag gillar sättet dom jobbar med och personalen är underbar. Kram

2009-04-03 @ 06:56:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0