En perfekt tv-kväll

Igår kväll kom pappa o lotta hit på en kaffe.
Sen kl.21 så var tv:n min, bara min. Det var ju 2 avsnitt av Desperate housewifes och efter det ett avsnitt av sex and the city, den perfekta tv-kvällen ju =D

Tv-förbjudet verka funka rätt bra, hon betedde sig mycket bättre under kvällen igår, och när jag såg att hon höll på bli "galen" igen hehe, så prata jag med henne direkt om konsekvenserna.

Vi möblerade om i barnens rum här om dagen oxå, flyttade på Ericas säng så den står på samma sida av väggen som Lokes säng, blev mycket bättre, och hennes bord står vid dörren nu, blev bättre plats för den nu, även om aldrig stolarna står där inne, de står oftast här inne i vardagsrummet.

Nehe om man skulle fixa med tvätten så det kommer ner i lådor och in i garderoberna.

Kommentarer
Postat av: helen

Visst det kan vi göra=)kram

2009-04-15 @ 12:48:54
Postat av: helen

Du måste titta i min blogg, nu, genast!!!!kram

2009-04-15 @ 13:33:33
Postat av: PetramedAochE

Kikar in med ett litet tips om att du kan vara med och tävla om smycken (bl a namnsmycken) i min blogg!



http://www.petramedaoche.se/?p=552

2009-04-15 @ 15:34:25
URL: http://PetramedAochE.se
Postat av: Lina

Tv förbud är bra, det kör vi på Linneá med när hon gjort något dumt, förstå att dom fattar vad dom gjort för fel när tv-tittandet hotas =)

2009-04-15 @ 16:56:23
URL: http://mizzlina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0