Besök på bvc och i lekparken

Fick sova ända fram till klockan 8 idag =D Loke brukar annars vakna halv 7-7, så det var ju skönt.

Igår kväll fick henka skjutsa upp pappa till akuten, jag misstäntke att det ev var njursten eller blindtarmen efter att pappa beskrivit hur ont och vart han hade ont, fick honom tillslut att ringa sjukvårdsrådgviningen och de tyckte som mig att han skulle till akuten så de kunde kolla honom. De röntga honom och så, men de hittade inget fel på honom, endast att han hade lite blodbrist. Skumt det där, att han hade så onte, men så hittar de inget sen, får hoppas det inte kommer tillbaka.

Idag klockan 10 var det dags för ett besök på bvc, kvart i 10 stog jag nere i trappen och kom på att Lokes vagn låg kvar i bilen, så jag fick ringa henka och kolla om han kunde komma med den, så vi hann i tid iallafall, hade ju aldrig orkat bära honom ända ner till bvc, även om det inte är långt, så är han ju inte så lätt längre.

Men väl där så gick ju allt bra, lite torr i huden, så det ska vi smörja med två olika salvor. Han hade gått upp ca 0,5kg och vuxit 1,5cm på 2mån, nu ska vi inte dit förän han fyller 1 år, men det är ju om 2månader så, då blir det även läkarbesök och en spruta.

  • 9240g
  • 71,5cm
  • 44,75 cm huvudomfång.
Efter bvc träffade vi Helen o Ellinor i lekparken, så de lekte lite och vi satt och snackade lite skit. Alltid lika trevligt, känns bra att ha en vän som du Helen <3

Loke sover, henka är och tränar, erica tittar på filmen Mamma mu & kråkan, så då passar jag på att sitta lite här.
Sen ska vi åka och handla lite förhoppningsvis, vet bara inte vart, antingen ica maxi eller city gross tror jag.
Måste ju även köpa present till Jessica o Linda, som fyller 21 år den 6:e maj. Kan inte skriva vad jag ska köpa, ifall de läser ;p

Kommentarer
Postat av: thess

hej & tack:-) den växer så det knakar nu,,,undrar hur detta ska sluta ler

Hoppas allt är bra med er?? kramis

2009-04-27 @ 16:06:38
URL: http://prinsesstess.blogg.se/
Postat av: Helen

Tack så mycket gumman, jag känner precis likadant. Du är faktiskt nog min bästa vän om jag ska vara ärlig!=) kram

2009-04-28 @ 07:34:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0