Uppe med tuppen

Enbart för att tvättstugan började kl.7, hade tänkt att ta den själv och låta henka få sova, men min rygg var precis paj när jag vaknade, kunde knappt hjälpa till att sortera tvätten med henka. Så han gick ner med den, men jag harvart nere och hängt upp tvätten och så, så vi har ju delat på det ändå.
Somnade om en kvart i soffan, när jag sen vaknade stog frukosten på bordet, vi mös i vardagsrummet och åt frukosten där, det får man faktiskt göra ibland.

Henka ska väl ner till klubben på möte sen, så vi får se vad vi andra hittar på, hade tänkt gå till jessica, men hon jobbade idag. Se om vi tar en promenad sen hela familjen ihop, mysigt.

min gos plutt

Erica skulle vila lite i sin säng
cutie
pusskalas
kevin o erica Carro me Loke i knät o lill Alvin tittar på

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0