Underbar dotter

Gud vad jag älskar min underbara lilla Erica. Så himla kul nu när man kan föra en riktig konversation med henne. Hon sover ju hos sin morfar inatt eftersom hon ville det. Så sa jag åt henne att ringa mej innan hon skulle sova, och det gjorde hon, henka och jag pratade med henne nästan 10min i telefon igår kväll, så trevligt och mysigt, sen sa hon go natt.


Hon ringde nyligen oxå,och berättade vad hon hade gjort idag. Hon hade vart ute med Bobo (morfars hund) som hon själv går med, eller pappa e ju med alltså, men det är Erica som håller i kopplet, han drar inget och så är det ju en liten pappilon (hm stavning?) sen hade hon tittat på Shrek, hennes nya favorit film, häromdan sa hon att morfar hade likadana öron som shrek haha, go och ärlig =D

Nu sover Loke igen, då ska jag passa på att dammsuga o plocka lite, ser fan ut som 2:a världskriget här hemma, diskas behövs oxå.


Fick en ny byrå igår, eller den är ju bättre beg, men för mej är den ny. Fick den av mammas kille, de hade köpt en ny, och jag nämde för dom i veckan nu när vi var där, att jag ville ha den, om de ville bli av med den =D En vit, lite sliten, minst 50år gammal, ska bara hitta nya knoppar, sitter mässingknoppar på nu, inget snygga, skulle vilja ha några som ser lite äldre ut eller några i glas. Ska ta kort på den och visa er.

Nehe om man skulle fortsätta och hjälpa Linda med adressändringen, de har fått nycklarna nu =) Kul för dom.
Just det, blev nöjd med viktnedgången denna vecka -1,7kg =D kanonju

Kommentarer
Postat av: linda och william

Grattis, vilken bra nedgång:) Jag började med VV i måndags igen och ska väl väga mig på måndag då... hittills ser det mycket bra ut:)

ett tips om du inte sett den sidan ännu, www.56kilo.se där får du massa bra recept osv.. finns ju bra sidor med VVmat!

2008-10-03 @ 13:32:25
URL: http://willinda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0