Tisdag

Fick hem ett litet paket idag till Erica, med böcker i, tänkte hon skulle få dom i julklapp, så dom har ja redan gömt undan, funderar på att beställa några fler böcker till henne, nån till Loke oxå kanske. Erica tycker om att läsa bäcker och att själv lyssna då. Så himla kul när hon sitter och läser, för hon kommer ju ihåg vad vi har läst så berättar hon samma saker sen, go unge.

Har ingen lust att fixa med nåt hemma, har världens diskberg i köket =( hatar att ha en massa disk ståendes, men tvätten har jag vikt och lagt i lådor och hängt in kläder i garderoberna. Men mer än så blir det nog inte innan dagis, får kanske ta tag i det sen.

Så tråkigt det var att gå promenad idag, blev en kortis bara, men bättre det än ingen alls, kanske. Får se om vi tar en efter dagis oxå, beror på vilket humör Erica är på idag.

Måste köpa nya regnkläder till henne, de hade gått sönder lite såg jag. Så måste kolla runt lite, vill ha fodrade regnkläder som hon har nu, kalasbra tycker jag. De hon har nu köpte jag på åhlens, inte så dyra och bra ändå, aldrig blivit blöta i dom. Man kankse skulle dra ner dit nästa vecka när man får pengar igen, eller kolla på nätet eller tradera. Får se hur det blir.

Kommentarer
Postat av: linda och william

ja, fleecefodrade är ju sköna nu!tur kunde William ha sitt från förra året, köpte 2 uppsättningar i Ullared så slipper man bära fram och tillbaka från dagis. Hoppas du hittar, annars finns det väl på tradera:) Usch, jag köper så mycket på tradera nu, men tur det inte är så dyra saker!:)

JAag borde ut och gå jag med, men jag orkar bara inte... SKa på ett möte nu iaf! Kram!

2008-10-14 @ 17:24:44
URL: http://willinda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0