Många år

Igår firade vi ju inte bara vår 1:a bröllopsdag utan vi hade även vart ihop i 8år igår. Gud va fort tiden går, henka tycker inte att det känns som så många år och det gör det verkligen inte. Vi har alltså vart ihop sen jag var 16år, jag tiden går ju.

Åkte och storhandlade lite igår på maxi, och sen drog vi och hämtade käk. Träffade vår gamla bvc sköterska Irené på maxi oxå, roligt. Men samtidigt känns det lite konstigt att träffa folk så där, tycker jag iallafall, man är ju bara van att se dom på deras arbetsplats, jag glömmer ofta bort att de har ju sitt liv oxå hehe, gud så knäpp jag e =D

Nu är gumman på dagis, fick leka med sina kompisar ute idag, de större barnen skulle till kyrkan. Stackars erica som får gå till kyrkan sen, men man kunde ju neka dom om man ville, men jag har godkänt eller vi rättare sagt att hon får gå till olika religiösa ställen. Hon får ju bestämma själv om sånt sen när hon bir större, likadant med komfirmation och sånt. Men då måste hon döpa sig innan hon får komfirmeras. Jag hoppas ju hon inte gör det, alla gör det ju bara för att få presenterna, och är dte därför aå kan hon få nån present iallafall, istället för att hon komfirmeras enbart för att få saker.

Blev ingen promenad idag, pallade inte att gå med en skrikig unge i vagnen, mitt tålamod ligger verkligen på botten idag. så jag hoppas han håller sig någotlunda lugn idag, samma sak med erica sen när hon kommer hem.

Kommentarer
Postat av: helen

Grattis! tiden går fort!

2008-10-21 @ 12:37:05
URL: http://www.metrobloggen.se/pinkisbeutiful
Postat av: Lillis

Jag konfirmerade mig för presenterna. ;) Men sen var det faktiskt en väldigt rolig tid emd läger o grejer. :)

2008-10-22 @ 16:44:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0