jäkla ungar

Fan så jäkla arg jag vart på Erica och Freja, visade dock inte hur arg men visade att jag inte var glad på dom iallafall, de hade nämligen ritat med kritor och penna på tapeten. Det var ju en jävla tur att det gick att sudda bort skiten,så nu får hon endast rita när hon sitter med oss.
Sanna och freja var alltså här och hälasade på idag,drack lite kaffe och snackade skit.

Annars har vi tagit det lungt jag och barnen, henka har vart i väg för det mesta under dagen.
Snart sover båda barnen, bara Erica som ska somna oxå, sen blir att njuta av tystnaden.

Kommentarer
Postat av: Helen

Sicken busungar!



Av egen erenhet från när jag var liten, jag har ritade överallt, på skåpen i köket, under bordet, på tapeten och så farmor och farfars kyl & frys(stackars mamma!).;P så har jag alltid haft pennor och kritor i ett skåp här hemma som Ellinor inte når. Så får hon bara rita när hon frågar och vi ser henne.



hoppas allt är bra med er. vilken tråkigt söndagsväder vi har, regn å blåst=/ jag som ahde tänkt mig en lååång promenad idag, hoppas det spricker upp senare...får ta och ses nån dag? kram

2008-10-05 @ 08:29:54
Postat av: Feztis

Var glad för att det gick att ta bort det! Izabella har ritat på väggarna i vardagsrummet som INTE går att få bort! Blir att måla om hela alltet sen jippie!

2008-10-05 @ 15:54:39
URL: http://metrobloggen.se/feztis
Postat av: linda och william

aj då, tur du kunde sudda ut det... W ritade i hallen häromdagen med... tacksam jag med att det var en färgpenna jag kan sudda ut..

2008-10-05 @ 19:45:05
URL: http://willinda.blogg.se/
Postat av: Jenny

Känner igen det där. Man blir ju frustrerad. Tindra pillade upp en pärla i näsan härom dagen utan att vi märkte något, men sen kom hon och sa att hon hade en pärlplatta i näsan haha. Vad dom kan hitta på!

Kram Jenny

2008-10-06 @ 19:00:54
URL: http://metrobloggen.se/mammatillenprinsessa

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0