Idag gäller det

Ikväll ska vi gå på handledarutbildningen för körkortet, åh spännande. Sen är det bara att skicka in papper, betala 170kr sen får jag övningsköra med henka =)

Har vart och lämnat Erica på dagis, så kul att se att hon verkligen trivs där. Tycker faktiskt om dagiset mer och mer, har väl tagit ett tag för mej att vänja mej vid personalen och så, visst jag gillar ju inte allt, men det mesta. Erica fick en kram av ena fröken när hon kom idag, var kul att se, inte ofta det händer men några gånger har det hänt. Kul att de gillar mitt busfrö =)

Åh såg ett gott recept på tv nu, renskavspytt. Gud det är ju så himla gott med renskav och magert är det ju oxå, knakse är norrlänningen i mej som gillar det hehe. Jag är en salig blandning jag hehe. Min farfar är från norrland, pappa född i södertälje, mammas familj från lappland i finland, så finns det säkert lite ryskt blod i släkten oxå, med tanke på att de bara bodde några km ifrån den ryska gränsen.Skulle ju vara kul att släktforska nån gång.

Blä munsår börjar ja få oxå, har ingen salva hemma, men lypsyl brukar faktiskt hjälpa så jag får kolla vart jag har min.
Nehe läsa lite bloggar och betala regnsetet jag vann till Erica på tradera, ericas gamla börjar bli lite för litet.

Kommentarer
Postat av: helen

Lycka till!

2008-10-22 @ 10:15:30
Postat av: Lina

Vill du så vi 2 köra badminton =) bara kul jue, kostar 60 kr per person om man är 2 och så tillkommer 40 kr per racket om man inte har något själv, bäst är väl att skaffa ett eget annars blri det ju tokdyrt =) kram Lina

2008-10-22 @ 11:34:51
URL: http://mizzlina.blogg.se/
Postat av: Lina

jag och syrran körde kl 19.00 på kvällen, då borde väl henka vara hemma, går ju att köra senare också, tror dom stänger vid 22.00. vi kör på racketstadion uppe i himmelstalund, finsn jättemånga banor där så bara om man bokar någon dag i försöktt så får man plats oftast =) kram

2008-10-22 @ 12:54:13
URL: http://mizzlina.blogg.se/
Postat av: linda och william

HOppas utbildningen gick bra:) nu är det bara att tuta och köra:p

2008-10-23 @ 06:31:20
URL: http://willinda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0