Hösten

Brr vad kallt det var imorse, bara +5 grader, känns som om vintern står runt hörnet och väntar. Så det fick bli en lite tjockare höstmössa och tumvantar till Erica idag,även Loke fick ta sin tjockare mössa och overallen.

Regnigt idag, riktigt höstväder. Men jag gillar hösten, sköna temperaturer, fina färger på träden.Och det bästa av allt då, jag fyller ju år om 12 dar hihi =D Har bara önskat mej pengar, lite tråkigt kanske men det är tänkt att det ska gå till körlektioner och handledarutbildningen, bara den utb. kostar ju nästan 700kr för henka och mej, och en körlektion på 40min kostar 450-500kr tror ja det va.

Nehe läsa lite bloggar nu och slappa lite.

Ni som har döttrar.
Vad kallar ni er dotters könsorgan?


Blen nyfiken efter att ha kollat på nätet vad andra använder.

Kommentarer
Postat av: Helen

Inget än så länge, vi har inte behövt prata om hennes underliv än så jag vet inte vad jag kommer kalla det för. men det blir väl pulla för fitta kan man juh inte säga till barn även om jag kallar min egen för det. det är faktiskt ett fint manm som betyder "våt ängsmark". och snäcka eller snippa, det låter så kristet, att det ska vara fullt att säga vad fittan verkligen heter.

2008-10-01 @ 12:11:48
Postat av: tessan

snipa har ja fått höra att det heter nu..

2008-10-01 @ 14:33:45
URL: http://mammasprinsessa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0