Hemsk dröm

Usch hade en hemsk dröm natten till söndagen.
Drömde att henka strulade med en äcklig thailändska, och så gjorde han slut med mej.
Fan så jävla hemskt det kändes, efter 8år ihop och 2barn tillsammans. Kändes ju så jävla verkligt, men grät faktiskt inte. Men han fick aldrig träffa sina barn igen, sjukt men det var så jag ville ha det då om han skulle vara ihop med en thailändska.

Jävla tur att det var en dröm. Berättade för henka igår, han blev lika äcklad som jag haha.
Thailändskor verkar vara för såna killar som inte kan få nåt här, så då drar dom till Thailand och skaffar fruntimmer. Fördomsfullt? aa en aning hehe

Snart kommer mamsen hit och dricker lite té.

Kommentarer
Postat av: linda och william

här jag bor i min lilla by bor det flera thailändskor:p men din teori stämmer in här iaf:p hahaha

2008-10-13 @ 21:59:54
URL: http://willinda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0