Glaad

Inatt vakna erica och gallskrek och var helt hysterisk och hade ont i andra ögat,tog ett tag att få henne lugn och fick absolut inte tvätta ögat inte ens prata om det, då började hon gråta och skrika igen.  Men idag verkar hon inte ha ont, men var lite igenklibbat när hon vaknade, men inte så himla röd i ögat, så får se om det går över snart. Eller om vi  måste till vc och få salva till ögat, hoppas inte det, så himla svårt att få det i ögat på henne, var ett rent helvete sist hon hade det. men då såg det värre ut än vad det är nu

Igår gick vi en promenad till jessica, erica var duktig och gick hela vägen dit. Det första hon sa när vi kom hem till henne var att hon ville att jessica skulle måla hennes naglar =) På eftermiddan drog vi ner till stan, köpte en present till deras kusin Nellie, köpte även ett par bamse trosor till erica, och en badanka. Hittade en liten nappflaska till Loke för 15kr, perfekt att ha till vatten nu när han äter lite smakportioner.

När vi kom hem var det bara att amma Loke och sen dra igen, henka skulle till posten och hämta ut sitt förarkort, under tiden vi väntade i bilen började det snöa ordentligt, men var blötsnö så allt försvann ju, skönt, kan gärna vänta med snö till december. Drog sen till henkas mor och åt pizza och fixade med datorn där.

Sen dags att åka hem igen, Linda kom förbi en sväng på kvällen, och även jessica o joy då de missade bussen, ville inte stå ute i regnet och vänta, kan ja inte förstå ;p hehe.

Glad är jag idag oxå, gått ner -0,8kg denna vecka =D

Kommentarer
Postat av: Jenniien

nää, tror inte det, han är inte bra på att stava bara. Han har ingen aning om hur medicin stavas, en kväll höll han på huur länge som helst och försökte med olika bokstäver när han skulle sätta påminnelse i mobilen för sin medicin^^ medecin, medesin, medusin osv osv.. jag höll på att dö av skratt! haha, eeelakt!

2008-10-31 @ 14:22:33
URL: http://metrobloggen.se/jenniien
Postat av: Lina

Grattis till viktnedgången, alltid kul när det går bra, jag är nervös inför vägningen imorn för det har inte gått så bra för mig den här veckan. Hoppas att ericas öriooninflammation går över. Kram Lina

2008-10-31 @ 14:25:43
URL: http://mizzlina.blogg.se/
Postat av: Linda och william

Grattis till vikten:-) hoppas hennes öga är bättre. Jag vaknade upp i morse att mitt öga var helt rött.. IGEN! Blir galen. Måste ju vara något fel i mitt öga när det kommer tillbaka.

2008-11-01 @ 09:25:09
URL: http://willinda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0