foto mania

Ska på kalas på lördag, barnens kusin fyller 2år, så frågan är vad man ska köpa? Leksak eller kläder? Lutar lite åt klädhållet men ha rändå inte bestämt mej. Var och hämtade ut erica regnkläder jag vann på tradera, jättefina ju, ser ju knappt använda ut, vann de för 135kr, ett bamse set från lindex, så det köpet är jag helnöjd med, måste bara skriva hennes namn i dom och slita med mej dom till dagis sen. Ska gå förbi brevlådan och lägga på lite kläder som jag har sålt på tradera, ska paketera några till som gick ut i måndags, sen bara att invänta alla pengar och lägga dom med på lådan.

Så trött på att kläderna bara blir stående, en del har jag ju sparat från det att erica var liten, sen har jessica och linda tagit massor, och resten åkte ut på tradera och allt har blivit sålt, återvinning kallas det för =).

Nu kommer lite bilder, titta och njut hehe ;p
Vår lilla kille på sin 4-månaders dag i söndags

Presenten till henka. Han blev glatt överraskad =)

Muggarna Erica köpte
Jag o Loke
Loke äter sin första smakportion med potatis o palsternacka

Fina tjejerna <3

Kommentarer
Postat av: Carro

Vilka fina kort du har lagt ut!! Har henka redan fått sin farsdagspresent`?? (är ju den 9)

Nee jag kommer inte den 8, jag fyller 25 år då så jag har lite annat att stå i. =)

kram

2008-10-29 @ 20:58:24
URL: http://snuttungar.blogg.se/
Postat av: linda och william

jag är motiverad nu för jag är så less på det jag gått upp på 1år, har väl tänkt gå ner 6-7kg till, får se hur det går!

2008-10-30 @ 07:36:02
URL: http://willinda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0