Torsdagen

Usch va trött jag var imorse när klockan ringde, låg o halvsov fram till kl.8. Henka skulle iväg vid 9 tiden så han åkte och lämnade erica på dagis, så slappa jag klä på mej och Loke. Efter dom hade åkt, glodde vi en liten stund på tv och sen gick och la oss igen, och gud så himla skönt det va =)

Nu är man uppe igen, ammat Loke, fått i sig lite yoghurt och musli, min frukost vid 12 tiden hehe. Läst lite post och reklam och nu hamnat här.
Vi blir hämtade om en timme ungefär, strax innan 14 alltså, hämta erica på dagis och sen måste ja ta ut pengar, så henka har till besiktningen sen, spännande och se hur många 2:or vi får =/ Vi ska vara hema hos min syster Jessica under tiden, ska sno en kopp te där sen tänkte jag, har ju ingen mjölk här hemma just nu, så då kan ja inte dricka nån te.

Måste åka till ica maxi sen och stor handla, verkligen tomt i frysen nu, och i kylen finns inte så mycket heller.
Nån som vet om det är rea fortfarande? Måste köpa en ny overal till Loke nu när det. ska bli kallare, kan ju inte bara ha flecceoverallen längre, har en rabattkupong på hm med 50% på en babyvara, se om man hittar nåt där kanske.

Tävling


Jag är med och tävlar om detta hos Ninninusen där man kan vinna Lundmyr saker från   http://sidelinefashion.jetshop.se




Detta ska erica ha på sig på julafton har ja tänkt mej
Inte så julig, men dte måste det ju inte vara tycker jag.

Kommentarer
Postat av: Lina

maxi ica butiker har massa babyoveraller såg jag i måndags, tror de va rea på dom och jättegulliga =)

2008-11-20 @ 13:44:10
URL: http://mizzlina.blogg.se/
Postat av: Jenny

Den var ju jättesöt! Jag tycker inte heller att det behöver skrika jul om klänningarna. För det bästa är ju om dom kan använda den vid flera tillfällen. Vart har du köpt den?

2008-11-20 @ 13:59:58
URL: http://metrobloggen.se/mammatillenprinsessa

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0