Tänk om...

Har hittat en knöl i min vänstra armhåla som gör lite småont, fan tänk om det början till bröstcancer? Men har hört att cancerknölar inte gör ont, och om det är så, så kankse dte inte är cancer men man vet ju aldrig. Åh har ju ingen lust att dra till vårdcentralen, hatar sånt ju =(

Men men, nu är Erica på dagis och har maskerad. När hon gick in till barnen sa tjejerna: Åh va fin du är Erica,  och krama henne. Kändes fint, då borde hon ju känna sig välkommen till dagis när de blir glada när hon kommer och hon får en massa kramar, får hon även när hon ska gå hem. Min lilla älskling <3

Henka är i lokalen och snickrar lite och jag ska väl diska och sånt om ett tag, Sanna o Freja skulle komma förbi sen vid 15-tiden och hälsa på, så ser min dag ut.

Vad ska ni hitta på idag då? Nyfiken =)

Kommentarer
Postat av: Lina

de e bra om du går o kollar upp knölen, man vet ju aldrig. Jag hitta också knölar i ena bröstet för några år sedan, men det var inget som tur va, men man va ju nojjig innan iaf! Hoppas att ni får en fin dag. Själv ska ja fixa me tvätten och träna! kramis

2008-11-19 @ 10:35:47
URL: http://mizzlina.blogg.se/
Postat av: Therese

Jag håller tummarna för din skull! Men du ska se att det inte är nått att oroa sig för :)



Idag ska jag på BVC på ett föräldragruppsmöte om mat och sömn.

2008-11-19 @ 10:59:31
URL: http://eiraheidemo.blogg.se/
Postat av: helen

är det inte en inflamerad hårsäck? Jag får knölar då och då som gör ont i armhålorna, de brukar uppstå nån dag efter att jag rakat mig där och dom är ömma och gör ont att ta på. det är säkert ingen fara skall du se, vänta några dagar å se om den försvinner eller är kvar.



kul det var igår! får ses snart igen! kram

2008-11-19 @ 15:10:14
Postat av: Jenny

Det kan vara körtlarna som är svullna. Man kan få det i samband med förkylning. Jag brukar få så. Måste typ gå med armarna uppe i luften för att det gör så ont. Men om du känner dig orolig ska du givitvis ringa vårdcentralen.

Kram

2008-11-19 @ 17:00:57
URL: http://metrobloggen.se/mammatillenprinsessa
Postat av: Linda o william

ja lika bra att kolla upp knölen!

Jag har jobbat och när jag om hem fixade jag lite och nyss ätit och funderar om jag ska ligga kvar i soffan elle upp och träna på gymmet en vända:)

2008-11-19 @ 19:19:46
URL: http://willinda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0