Söta bebis

Henka kom hem och åt lite lunch med med och busade med Loke såklart. Vid 12 tiden ringde jessica och frågade om jag ville förlja med upp till sjukhuset och titta på Joy o Bennys lilla bebis, och det var ju klart ja ville, så klädde på Loke, som precis hade somnat, men jag tänkte att han somnar ju säkert i vagnen då på vägen dit, haha knappast. Fick stå där uppe en stund och vänta på jessica, men han somnade inte under den tiden heller, inte förän på vägen till dagis sen.

Gud så liten och söt hon va lilla Alina,inte så länge sen Loke var nyfödd, men nu har han ju blivit en stor bebis =D Usch vad tiden går fort.
. Hade med mej kameran, men tog ja nåt kort, näe det glömde jag ju total bort =/ men det kommer ju fler tillfällen

Håller på med maten, blir köttfärslimpa här idag med potatis o sås.Sen kommer pappa o lotta hit på en fika.

Kommentarer
Postat av: Feztis

Ja. absolut finns det både för och nackdelar med det. Det är fullt på Izabellas avdelning nu och nästan helt fullt på hela dagiset, så jag är glad över att dom hamnar på samma dagis överhuvudtaget. Så först var jag lite sådär emot att dom skulle hamna på olika avdelningar men efter att ha tänkt lite så kom jag fram till att det ändå kan bli bra som sagt dom får ju sina egna kompisar och slipper syskonrivalitet och sen är dom ju ändå med varann hela tiden annars så kan ju va skönt för dom med att vara från varann lite...

2008-11-05 @ 19:07:31
URL: http://metrobloggen.se/feztis

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0