Längtar efter julen

Vilken dimma det är ute nu. När vi kom ut och skulle till dagis, så fråga Erica vad det var för nåt och pekade uppåt på dimman. -Dimma, sa jag. Vilken knasig dimma - sa hon då, go hon e =)

Gud vad ja längtar till jul, på vägen hem nu blev jag sugen på att baka lussekatter och pepparkakor. Ska till lagerhause sen när ja får pengar och köpa lite pepparkaksformar, de hade en dinosaurie form som erica ville ha, klart hon ska få det då =)
Man kanske skulle se filmen Tomten är far till alla barnen i helgen, jag bara älskar den filmen =D Så skulle jag vilja fira jul, eller liknande, med båda våra hela familjer, en massa god mat och så. allt strul i filmen kan man ju klara sig utan.

Men vem vet, så kankse det kan bli sen när man bor i hus, för jag SKA ha ett stort hus, jag tycker om att ha en massa folk omkring mej, trots att jag är så jävla blyg ;p konstigt det där. Åh va mycket man kan pynta då, en hel tomt att pynta, med en fin gran ute, en körvel till fåglarna som står på en pinne, en massa levande ljus, ja det finns så himla mycket ja vill göra då, man kan ju alltid få drömma sig bort lite..

Men ja får nöja mej med att pynta här hemma i tråkiga lägenheten så länge.

När sätter ni upp julgranen?

Jag tänkte sätta upp den till lucia, blir så kort tid den är uppe annars, för ja tar bort den strax efter nyår, tycker den bara är onödig att ha uppe annars när julen ändå är över. Då är det ju mysigare att ha den ett tag innan, lägga alla julklappar under och bara njuta av utsikten =)

49 dar kvar till jul

Kommentarer
Postat av: Lina

Hej! Har inte haft tid/ork/lust att svara på komentarer förren nu.. TACK!!



Värmer enormt med alla "grattis till Neo" vi fått!





Allt bra med dig? Kram

2008-11-04 @ 16:29:45
URL: http://ninninusens.blogg.se/
Postat av: Lina

jo ja käka mini-piller innan, de va då ja blev gravid så nu fick de bli spiral, men om de fortsätter så här tar jag ut den, men den ska ut om ett tag ändå ;-) jag brukar ta fram granen till lucia, de e perfa!

2008-11-04 @ 17:31:05
URL: http://mizzlina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0