Hej mitt vinterland

ja nu har snön även lagt sig här i underbara Norrköping.

Va uppe inatt nån gång när jag skulle byta blöja på Loke och såg att det var snöstorm ute =)
Sen när ja vaknade vid halv 12 igen, henka vars näll och tog barnen, så såg ja att det va en massa snö på backen.

Åh dumma Linda, hon ringde och frågade hur man gjorde kladdkaka, eller hon kollade om hon hade gjort rätt, men så vart jag ju själv sugen på kladdkaka ;p dumma dej Linda. Men besvikelsen blev stor, hörde aldrig timern, så jag är inte säker på att den rigde alls, så kakan vart ju inte alls kladdig, vart ju typ en sockerkaka istället =/

Lilla jag



Loke i hans nya overall, lite stor =)

Min lilla snutta



Kommentarer
Postat av: Jenny

Så söta!

2008-11-25 @ 09:38:15
URL: http://metrobloggen.se/mammatillenprinsessa

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0