Gråt färdig

Satt och kollade på sjukhuset förut, var en som låg på förlossningen, jag höll på och börja grina flera gånger om ;p
Men åh tänk att man själv låg där för snart 5mån sen, kommer ju ihåg det som om det vore igår ju. När jag såg henne ligga där med värkar, då kommer jag ihåg hur ont det gjorde, och min önskan om fler barn försvann hehe, men jag lär nog inte skaffa några fler nu, henka vill ju inte det heller och jag ska väl inte tvinga honom.

Gud så sugen jag är på att åka bort en weekend med bara henka nånstans, ha barnvakt en hel helg, inga mobiler på och bara ägna sig tid åt varandra, antingen en helgkryssning eller ta in på nåt fint ställe typ slott eller herrgård typ, låter väl mysigt?

Vart en aning arg på erica förut, hon spillde vatten på min dator, tur att den var stängd, men ändå. Hon och hennes jävla vattenlekar, att hon aldrig ska lära sig att hon får syssla med sånt i badrummet och på dagis =/


Mina underbara barn. Gud vad jag älskar er <3 Älskar er så himla mycket att det gör ont i hjärtat.
Love hurts.


Kommentarer
Postat av: Lillis

Jag satte på Sjukhuset precis i slutet då hon fick bebisen och ja - mycket riktigt så grät jag. Haha! Ja, en weekend låter ju inte helf fel. Det tror jag är trevligt. :)

2008-11-12 @ 22:11:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0