Början till blöjfri tjej

Vaknade vid 9,30, ammade då Loke, sen tog henka barnen och jag sov vidare, tänkte bara slumra en liten stund, sen väckte henka mej vid 12,30, hehe oj då.
Hoppade upp ur sängen och vägde mej, blev +0,5kg, men har vart dålig på promenader denna vecka , så det är nog anledningen + allt fika på fars dag hehe.


Erica har vart utan blöja hela dan, och inte en enda olycka, hon till och med sov en stund utan blöja förut. Hade totalt glömt att hon inte hade blöja på sig, utan jag kom på det när hon vaknade. Så jag bad henne sätta sig på pottan, och visst kom det kiss då =) så duktig min tjej är. Hon har slutat med blöja nu säger hon, men hon får ha blöja när hon sover och när vi ska iväg och så, får se när man kan börja vara utan blöja på dagis oxå, ska testa här hemma en vecka till iallafall och se hur det går, sen kanske hon kan börja vara utan på dagis oxå.

Fick denna söta body i hemliga paketet från Me & I igår




Har gått med här, gör du det oxå


Kommentarer
Postat av: Linda o william

vad kul att det går bra utan blöjan. hoppas det går bra på dagis med, där är det ju ett annat tempo och de måste tänka efter lite. Det är jätteskönt att william är blöjfri men han har ju blöja på natten. han kissar flera liter om nätterna tycker jag fast han kissar flera gånger om dagen.. Kram!

2008-11-14 @ 21:06:18
URL: http://willinda.blogg.se/
Postat av: Jenny

Visst är det skönt när dom kan vara utan blöja. Tindra har varit utan blöja på dagarna nu i några månader och bara haft blöja på natten. Men blöjan var alltid torr på morgonen så nu har hon bara blöja när hon vill bajsa. Det går åt max två blöjor om dagen nu. Så man tjänar ju in lite pengar oxå.

Kram

2008-11-15 @ 07:47:51
URL: http://metrobloggen.se/mammatillenprinsessa

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0