Fredag

Henka var snäll och tvättade fönstrena igår, jag är värdelös på det, får bara en massa ränder, så jag överlåter det jobbet åt henka, under tiden ställde jag mej och strök lite gardiner,så nu är ericas nya gardin uppe, hon blev jätteglad när hon såg det och sa att det vart jättefint =) Även i köket sitter nya fina röda gardiner uppe. Ska stryka gardinerna som ska va i sovrummet oxå, de i vardagrummet åker upp på måndag, då jag får den andra fårn ellos, var ju tvungen och beställa en gardinlängd till ju.

Annars blir det att städa lite idag, vika tvätt,och busa med barnen som vanligt då =)
Henka är nere i lokalen, se när han kommer hem då..Han fick ta cykeln dit, bilen startade inte, han misstänker att startmotorn har pajat =/ kul, typ inte alls..

Kommentarer
Postat av: Linda och William

hoppas ni får igång bilen igen..

2008-11-30 @ 08:38:00
URL: http://willinda.blogg.se/
Postat av: Lina

Hej!

På tisdag har jag kört GI i 4 veckor.. hittils har jag gått ner 2,5 kg (o,5 kg första veckan och 1 kg /veckan de resterande 2)



Ska väga mig på tisdag igen. Spännande. Blev ju lite fusk i fredags men jag hoppas iaf på lite minskning.. :)



Jag tycker metoden funkar kanon, faktisk. Man slipper gå hungrg och får ändå äta GOD mat och choklad (70 % eller mer) Nötter är också tillåtet, i loove cashew.



Så jag tycker absolut du ska ge det en chans, om du nu är sugen på att testa :)



massa kramar o glad advent!

2008-11-30 @ 12:28:00
URL: http://ninninusens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0