Fars dag

Gick och la mej tidigt igår, la mej samtidigt som barnen, så strax innan 22 la ja mej hehe, var ju ändå bara skit på tv och orka sitta framför datorn hela kvällen o natten, näe inte direkt. Henka kom hem kvart i 5 imorse, hade precis ammat Loke då, han åt typ varannan timme inatt tror jag nästan.

Strax efter 10 väckte vi henka med frukost på sängen, sen gjorde han oss sällskap så åt vi frukost tillsammans. Satt och tog det lungt ett tag sen gav vi oss ut på en långpromenad, gick till Ektorp, där vi stannade till och lekte lite med Erica, Loke sov ju hela tiden, han vaknade till när vi var på väg hemåt.

Väl hemma åt vi lite tårta som vi hade köpt, sen somnade henka igen ;p så erica och jag satte oss och pysslade lite, vi plockade med oss lite blad utifrån, så dom har vi klistrat på ett papper, så henka fick en jättefin teckning av erica, morfar ska få en sen oxå. Henka har ju redan fått sin fars dag present, han fick den tidigare. Till min far blir det kankse att köpa trisslotter eller nåt, i brist på fantasi ;p hehe Ska dit och äta köttgryta sen o tårta, igen. Blir fan en långpromenad imorrn med, så man inte lägger på sig det.

Lillemor: En del recept är viktväktarrecept  o andra inte.

Kommentarer
Postat av: Nella

Grattis till alla pappor i hela världen! : D

2008-11-10 @ 15:11:16
URL: http://wanella.blogg.se/
Postat av: Lina

hmm nu är det väldans tyst här tycker jag =)

2008-11-11 @ 11:18:17
URL: http://mizzlina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0