Bild tajm

Jaha henka blir sen idag, tydligen mycket de skulle göra med golvet. Om man ska ta och börja med maten idag, blir spagetti o köttfärssås i ugn idag med lite riven ost på, mumsigt gott.

Loke sussar, Erica tittar på simpsons och jag sitter här och dricker lite pepsi max, har precis lagt in lite bilder på bdb, så glöm inte att att en titt där, men tänkte lägga in lite här oxå, vart lite dålig på det ju.


En liten Loke har ätit morotspuré, det hade ni väl aldrig kunna gissat va ;)


Mina fina barn



Nybadad Loke


Sitter och glassar i gåstolen


Kläderna som Erica ska ha på maskeraden på dagis nästa vecka


Jag o plutten

Kommentarer
Postat av: Jenny

Vilka fina barn du har!

Jag lever för pepsi max. Måste ha det varje dag, beroende av det. Spagetti i ugn låter spännande, måste testa det nångång. Ha en trevlig kväll.

2008-11-11 @ 16:28:41
URL: http://metrobloggen.se/mammatillenprinsessa
Postat av: Feztis

Sååå himla söta ni är allihopa :D

2008-11-11 @ 17:23:54
URL: http://metrobloggen.se/feztis

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0