Ännu ett minus

Ja viktnedgången denna vecka gick ju bra med -0,8kg denna vecka oxå, och en ny guldstjärna =D

Lika trött som vanligt är jag, hjälpte inte att ge Loke nappen inatt utan det blev tutten, 4 gånger åt han inatt. Tyvärr kan ja ju inte gå o lägga mej, för henka skulle till kursen en sväng sen skulle han ner till lokalen och snickra lite, hoppas han inte är där hela dan, så man kan hitta på nåt tillsammans.
 Imorrn lär vi ju knappt se varann, jag ska ju ha me & I klädparty på dagen, så då är han borta, sen ska han ut på kvällen. Söndag lär nog oxå bli tråkig eftersom han ska dricka, men ja hoppas han tar det lungt, eftersom vi ev skulle ut till hans far på söndag, och så ska ju jag o erica fixa god frukost till honom på söndan.

Kommentarer
Postat av: Lina

grattis till det stora minuset, du e duktig gumman, önskar det kunde gå lika bra för mig me, men vi får se imorn =) kram

2008-11-07 @ 12:03:02
URL: http://mizzlina.blogg.se/
Postat av: Lillis

Tycker du skriver om massa god mat hela tiden men ändå går du ner i vikt! Vad beror detta på? Mycket motion/promenader och lite snacks/godis?

2008-11-07 @ 17:06:49
Postat av: Lina

åh va duktig du är med viktnedgång och allt! Shit hoppas ja me lyckas :) Måste!



Hoppas ni får en underbar helg!



kram

2008-11-07 @ 22:21:21
URL: http://ninninusens.blogg.se/
Postat av: Lina

hej gumman! ja måste nog avböja klädpartyt imorn, då jag gått o blivit sjuk, så himla typiskt, hoppas du ska ha något party snart igen så ja kan komma då iställe, eller också kommer ja bara upp o fikar någon dag =) kram Lina

2008-11-07 @ 23:10:33
URL: http://mizzlina.blogg.se/
Postat av: linda och william

Grattis till ditt minus! Det är ju alltid lika roligt!:) Hoppas du hittar något fint på Me and I partyt, men det tror jag inte blir några som helst svårigheter:)

2008-11-08 @ 06:11:37
URL: http://willinda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0