Tredje advent och julgranen är på plats..

Idag har vi fått upp julgranen, blev väldigt nöjd med den, lyser så mysigt borta i hörnet nu, nu börjar man få lite julkänslor. Loke har vart framme och klämt lite på kulorna, de i granen alltså ;p, tog bort honom och hann bara vända ryggen så var han framme vid granen igen, busunge.

Annars inte gjort så mycket direkt, mest slappat med familjen.
Blev sugen på att baka idag, så det blev att testa göra en jordgubbspaj, aldrig ätit det, mend et var väldans gott faktiskt =) över förväntan, så jag bjöd hit jessica, pappa o lotta på en fika, så man inte svullar i sig allt själv, bättre att låta andra svulla ;p hehe

Erica försvann idag, alltså hem till morfar, hon frågade honom om hon fick sova hos dom, och så frågade hon oss, och det är ju klart hon får,alltid. Skönt, för idag har hon vart extra trotsig =/ så då är det skönt med ett litet break.

Har planer inför nyår, ska bli onykter =D Så då blir det att lämna bort Loke över natten för första gången, hoppas verkligen det går bra, men det borde det väl göra *håller tummarna* ja erica ska ju oxå sova där då. Ska bli skoj, att få festa lite alltså =D Har ju inte festat direkt sen sept-07, visst jag har druckit några cider, men det räknas inte tycker jag, så detta förtjänar jag absolut.


Näe henka är inte borta varje lördag, men han vill gärna vara borta varannan, men jag tycker inte det är okej, speciellt inte när man har barn hemma. De är ju inte bara mitt ansvar utan bådas, och han vet vad jag tycker om det, men men..

 Tror inte han skulle gilla att jag festade eller va iväg varannan lördag, tror inte han skulle palla med det, han har aldrig vart hemma själv med båda barnen själv, han har så dåligt tålamod, så jag vet inte om jag skulle våga lämna barnen hos honom då, om han blir på skitdåligt humör och bara struntar i barnen..Han skulle ju aldrig göra nåt mot dom, aldrig!


Kommentarer
Postat av: helen

Nikals har också dåligt tålamod, måste vara nåt speciellt muppdrag killar dras med.kram

2008-12-16 @ 16:36:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0