stan

Nu har vi shoppat de sista julklapparna. Blev 2 st T-shirtar till Freddie + ett 3pack med bilar, tuschpennor till erica, en skallra till Loke och en liten klänning till joys bebis(En kombinerad grattis till dottern present+ julklapp.
) och 2 fotoramar till våra mödrar.
Sen vart det som vanligt tjafs hos pappa sen när vi skulle hämta barnen om att vi inte köpt nåt till lottas dotter. Samma jävla sak varje år, det är väl fan egentligen upp till mej om jag vill köpa till henne eller inte. Har ingen kontakt med henne, och har fan aldrig sett henne som min syster. Jämt Lotta som tjatar om detta varje år, men nämner aldrig att ja inte köper nåt till hennes son, utan bara hennes jädra dotter, fan så trött jag blir på henne.

Hennes kommentar: vi ställer alltid upp för er och barnen, och gör ingen skillnad på er,  W (dottern alltså) har inte haft det lätt) Men fan det är inte mitt fel utan ditt, då som gjort att hon har blivit överviktig och sen blev mobbad pga av det, inte jag. Och fan heller att dom gör skillnad på oss, precis det dom gör. Vi pappas barn är bara luft jämfört med hennes unge, kräks fan på dom.

Sorry om det vart ett tråkigt inlägg..

Kommentarer
Postat av: Feztis

Låter inte så roligt när det blir så.. :(

2008-12-20 @ 13:31:19
URL: http://metrobloggen.se/feztis

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0