Söndag

Vaknade vid 12 tiden idag, skönt. Åt lite frukost och glodde på tv.
På eftermiddan sen så gick henka och erica en promenad till kneippen, jag och Loke var hemma, han sov och jag slappade lite vid datorn, diskade och plockade lite hemma.

Sen ner till affärn och handlade, blev ost och skinkpaj till middag idag. Efter maten kom pappa och lotta på en fika, och tog med sig Erica hem till dom, hon ville sova där inatt.

Ska bara få Loke att somna så ska vi spela lite tv-spel, blev sugen på det bara för helen skulle det ;p nintendo 8-bit =D kult hehe

Kommentarer
Postat av: Therese - Eira min ögonsten

Åh, det vill jag också spela! eller supernintendo..

2008-12-07 @ 22:44:08
URL: http://eiraheidemo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0