Sista dagen på 2008

Ett helt år har snart passerat.

Den bästa händelsen under året var ju helt klart när Loke föddes <3 Minns dagen som om det vore igår och det känn sju nästan som om det vore igår. Denna gång slapp ja gå över tiden, det var nog det bästa med hela förlossningen hihi. Just det jag har väl inte skrivit hur förlossningen gick till, får bli bland de första inläggen på det nya året istället.

Annars har väl året varit lite upp och ner känslomässigt iallafall, dels var ja ju gravid typ halva året, och då var ja extremt känslig, vilket var jobbigt, tjöt typ för minsta lilla, tur man hade en liten tjej som man kunde krama om. Jag hoppas detta år blir bättre, kommer att ställa med krav på henka, att han får prioritera familjen och mej lite mer.

Vi firade vår första bröllopsdag <3 Och fler hoppas jag att det blir.
Ja det var väl de största händelserna i mitt liv. Får vi se vad som kommer hända under 2009, vet ju några saker iallafall, Loke fyller 1år, jag fyller 25år, min far fyller 50år + några andra som fyller jämnt, så en del fester lär det ju bli nästa år, me like =D

Vaknade nyss, sovmorgon idag med =) Henka drog till lokalen, jag som hade hoppats han kunde stannat hemma, eftersom vi ändå ska va där hela kvällen/natten, han lär ju knappt träffa barnen idag =/ Ska lämna dom hos pappa vid 15-16 tiden. Sen hem och fixa iordning oss, kl.18 ska vi var där nere sen och äta exotisk planka och dricka gott, köpte några cider+ breezer+ smirnoff ice.
Får inte glömma dricka vatten under kvällen, så man slipper baksmällan. Ett jättebra tips för alla som ska festa ikväll =)

Kanske ses nåt senare under dagen..

Kommentarer
Postat av: Lina

gott nytt år gumman, hoppas att ni får en trevlig kväll/natt. kram Lina

2008-12-31 @ 15:05:58
URL: http://mizzlina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0