Julklapp

I år har ja köpt julklappar till Ericas fröknar, en varsin till dom alltså, inget märkvärdigt, beställde julkaffe+choklad från Aromboden, tänkte att hon skulle få ge dom det på lucia uppvisningen nästa vecka, passade även på att beställa nytt té till mej, hittade nåt té med lite smak av choklad, måste ju va perfekt för mej =D

Tänkte fixa och dona lite hemma idag, dags och städa toaletterna igen, diska och plocka lite, och slå in en julklapp till erica som kom med posten idag =)

Nehe om man skulle lägga Loke i sängen, han verkar lite trötter.

Ha det bra!

Kommentarer
Postat av: Lina

Jaa aromboden är kanon! Vilket bra tips, att ge saker där ifrån till dagisfröknarna. Det ska jag nog sno åt mig :) Tack!



(.. skrev du Ninninusens i kassan så fick du 10 % på hela din order..)



Stort tack för din komentar med. Han jobbar egentligen dag. Men så fort det finns chans att få nattpass (när nån är sjuk eller så) så VILL fredrik jobba dom - vilket han också gör. Fasten han vet att jag HATAR det! *suck





Ha nu en toppenhelg vännen! kram

2008-12-05 @ 12:31:58
URL: http://ninninusens.blogg.se/
Postat av: tessan

ja det har verkligen förstört min dag, dåligt humör hella dagen som gjort att otto o ja bråkat :@ skit säger ja då!!! inte lätt för honom o ha en så tjurig sambo ^^

2008-12-05 @ 19:25:19
URL: http://mammasprinsessa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0