Ingen magsjuka =)

Erica mår hur bra som helst, inte dålig i magen längre och inte spytt nåt, så det var ju ingen magsjuka som tur va. Hon fick is ig för mycket igår helt enkelt, sen drack hon badvatten igår efter att hon sköljde håret, och det är ju inte bra för magen.

Så du som skrev anonyma kommentarer  Fuck off! Vågar du inte stå för det du skriver?

Glott på design: simon o thomas nu, hela familjen gillar det programmet, även Erica =)
Nu ska henka glo på csi, så jag ska in och natta erica.

Bye for now!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Nej, jag vill vara anonym för att jag vet att folk bara blir sura och aldrig lyssnar när man säger till om magsjuka.

Jag menar inget elakt, bara vill ge smarta råd. Jag står absolut för vad jag säger men man får tyvärr ofta elaka svar tillbaka, vilket jag inte vill.

Du får självklart tolka din dotters magsjukor hur du vill, men kan det bli mer tydligt än diarre och kräkningar?

2008-12-22 @ 21:25:43
Postat av: Lina

va skönt att dte inte var magsjuka iaf =) kram

2008-12-23 @ 08:52:08
URL: http://mizzlina.blogg.se/
Postat av: Lena

Hej, vad roligt att du skrev. Jag pluggar till SSK och blir nog klar till sommaren.



Tårtan var pillrig, men den blev ju ganska bra...=)

2008-12-23 @ 14:24:37
URL: http://shandice.blogg.se/
Postat av: Helen

Skönt att det inte var magsjuka! Ofast känner man ju på lukten till spya om det är magsjuka. Oskar kräktes på dagis berättade Ellinor för oss, så vi frågade Gunilla å det hade han visst gjort, på golvet på sångsamlingen.

Hoppas allt är bra annars! kramar

2008-12-23 @ 16:45:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0