Fredag fredag

fick sovmorgon idag, sköönt. Gick upp kvart i 12, då Loke var hungrig igen. Ammade honom tidigare på morgonen, men vet inte vad klockan va då, tydligen somna jag, för när jag vakna till så låg Loke så mysigt brevid mej och jag med tuten i vädret ;) hehe sover ju med bh o tröja, måste fan det, annars blöter jag ner hela sängen med mjölk =/

Fick årets första julkort idag, från Linda o Micke, tackar tackar. Hon hade fått det vi skickade oxå, wow redan? La ju på det igår på brevlådan, men kul det.

Just det vi har lagt ut vår kökssoffa på blocket, vill bli av med den, så imorrn kommer det en tjej som ska kolla på den =) hoppas hon tar den, då blir vi 800kr rikare =), en kort stund iaf, måste ju betala tbx pengar till pappa som vi lånat, bara för att fk strular, som vanligt =/

Mmm vilket gott chokladte =) smakar ju inte så mycket choklad, men gräddig smak på nåt sätt, utsökt =)

Gått ner -0,9kg denna vecka oxå, trodde nästan ja hade gått upp igen, gick upp +0,7kg förra veckan, så egentligen är ju inte minuset så stort, mne ett minus är ett minus hihi, hoppas ja klarar gå ner minst 1kg till innan jul

HAr fått en del snö oxå, började lite smått igår kväll och har hållt på sen dess, mysigt. Håller verkligen tummarna att denna jul blir vit *hoppas, hoppas*

Kommentarer
Postat av: Lina

Oh grattis till viktnedgången, va duktig du e. Själv ska jag väga mig imorn, men tror inte att det hänt så mycket, då jag inte kunnat träna på snart 2 veckor, plus att en hel julskinka gått åt här hemma redan mums Oh chockladte är ju gott, har du testat choklad/mint någon gång, de e ju rena rama häräligheten, efter blåbärstet så klart =) Vi får träffas på en kopp te snart vet ja =) kram Lina

2008-12-12 @ 23:27:40
URL: http://mizzlina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0