En till bebis?

Idag planerade vi att dra ner på stan coh köpa lite kläder till barnen, behövs, speciellt till Loke. Så vi lämnade av barnen hos pappa och drog först till lokalen en sväng, henka fixade lite och jag ställde mej och diskade hehe.

Sen drog vi vidare ner till stan som planerat, var bl.a på lindex, kappahl och åhlens och shoppade. Detta fick jag med mej hem

                    

Köpte ett gravtest idag oxå, misstänkte att jag kanske var gravid, dels har ja inte haft nån mens sen jag börjad med pillrerna, vilket förstårs kan hända, men jag va lite orolig, så bäst att testa sig, men det var negativt =D som tur va. Vill itne ha fler barn just nu, och henka vill ju inte alls ha fler över huvudtaget. Och jag skulle nog aldrig klara av att gå igenom och genomföra en abort. Jag är ju så emot abort, bara i vissa situationer som jag är för abort annars är jag emot.



Idag var vi bjudna på middag hemma hos henkas moster. Hans mormor fyllde nämligen 71år igår. Fick exotiskt bricka, väldans gott, tyvärr fanns det knappt nåt kvar när jag skulle äta =/ jag satt ju med Loke medans henka o de andra åt. Funderar att bju på det när jag fyller 25 =D men det är ju ett tag kvar.

Nu sover båda barnen, Loke har lärt sig somna själv i sängen, visst han gråter och skriker ibland, men tillslut somnar han, skönt att det funkar. Och erica sover bra utan napp, idag har hon inte alls frågat efter den, skönt att det är över nu =)

Nehe glo lite på dumburken med maken nu, bye!



Erica med sin laptop och fina godis tunika från Me & I

Kommentarer
Postat av: feztis

Jättefina kläder, likadan tröja som Izabella fick den där turkosa med miffy :D

Nej, hon var inte gravid. Vilket var bra eftersom hon inte vill ha barn just nu. :D Skönt att du inte var gravid igen då :D

2008-12-26 @ 23:46:55
URL: http://metrobloggen.se/feztis
Postat av: Lina

Hej gumman! Va fina kläder du shoppat, de e bra det där me rean. Själv tyckte jag inte det fanns något till vuxna på rean, aptråkigt o ja som ville tokshoppa! Vilken tur då att du inte va gravid, för abort e något jag verkligen inte rekommenderar, ja mår fortfarande otroligt dåligt av min och önskar att jag kunde ta tillbaks den, men ja får se framåt och hoppas på att min dag kommer snart! Tråkigt bara att henka inte vill ha mer barn, men du kanske kan övertala honom senare=) kram Lina

2008-12-27 @ 08:24:19
URL: http://mizzlina.blogg.se/
Postat av: Marie

Haft en bra jul??

2008-12-27 @ 10:38:51
URL: http://miamia77.blogg.se/
Postat av: Linda och William

vilka fina kläder! Jag funderar på att åka iväg nu och kika. jag mår bättre idag, måste ha varit en släng av något skit... annars får väl resten av befolkningen få magsjuka då om det nu var det jag hade:p hehe

2008-12-27 @ 10:51:19
URL: http://willinda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0