En hel natts sömn?

Ska bli intressant att se hur denna natt blir, Loke har sovit så himla mycket under dagen, försöker minska på sömnen, för då kanske han sover om nätterna, måste få nån fason på det alltså. Nu han fick lite välling nyss sen somna han i knät hos mej,nu ligger han i sängen och sussar gott.

Idag kom sanna o freja hit på en fika medans erica var på dagis, trevligt.
Efter dagiset gick vi till affärn för att köpa pepparkakshus delar, men de va slut och kom inte in förrän imorrn, ringde då till pappa, visste att han hade sånt hemma, och frågade om vi kunde ta hans, så får vi köpa nytt till honom. Så hem och gjorde pepparkakshus, det var ju verkligen inte det lättaste, dels var delarna lite trasiga, så vi fick pyssla lite, men vart skapligt till slut iallafall.



Testade ett nytt recept idag, lite hemmafix, men vart supergott. Bestod av kyckling, creme fraiche, grädde .ajvar relish + liite ris till och en massa broccoli.



Ikväll ska jag ställa mej och göra det sista julgodiset, kokoschoklad (typ bounty), sen är jag klar med allt sånt pyssel.

Imorrn ska jag träffa Jenny, en gammal skolkamrat, ska nämligen köpa en vinterdress av henne till erica. Hennes jacka och overall är lite korta i ärmarna har jag sett, så nytt behövs. Erica vill så gärna åka buss, tjatat om det ett tag, så hon och jag tar bussen dit vi ska träffa henne,allt för att göra erica glad =D

Nehe nu kolla på Du är vad du äter och sen Nytt läge.


Loke smakar lite på erica hand =D



Mina underbara barn <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

Gud så söta de är ungarna!kram

2008-12-18 @ 20:23:51
Postat av: Nina

Det kommer :) Det är ju vid 7 månaders ålder som det sägs att tänderna brukar komma.

Jag tycker att Eya fick dem tidigt. 3 tänder vid fem månaders ålder :/



Snyggt pepparkakshus och ursöta barn! ;)

2008-12-18 @ 22:24:21
URL: http://ninac.blogg.se/
Postat av: Lillis

Mmmmm! Broccoli är gott!!

2008-12-19 @ 01:56:53
Postat av: Linda o william

jättefint pepparkakshus:)

2008-12-19 @ 05:28:24
URL: http://willinda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0