Blir inte alltid som man har tänkt sig

Idag skulle jag ha fått lite ledig tid från familjen och dragit till Ikea med mamsen o jessica, men tyvärr blev det inte så =( mammas bil funkar inte som den ska så då vill hon inte åka så långt ifrån stan. Jag som skulle köpa en ny bokhylla till barnens rum


En sån här ska in där inne,fast den ska stå med långsidan neråt. Så ska vi ta in bokhyllan som står där inne hit till vardagsrummet istället, och lämna tbx den fula vi har. Så det blir att rensa på leksaker där inne igen, så det får plats. För snart ska Lokes spjälsäng in dit oxå tänkte jag.

Sen tänkte vi bege oss ut på promenad, men låg i sängen hela familjen och busade, sen somnade Loke, vill då inte väcka honom, utan får väl ta promenaden senare, kanske skulle en sväng till Jessica sen, vi får se hur det blir.

Idag ska vi äta gott, nämligen plankstek, var ju evigheter sen sist känns det som. För erica blir det nog mos o korv, hon är ju galen i korv den där tjejen alltså =)

Kommentarer
Postat av: Linda o william

trist att det inte blev någon Ikea tripp! Dit ska jag åka med sen när vi ska flytta, William kommer få lite annorlunda då med sitt rum och mycket större så måste köpa lite mer förvaring!

2008-12-28 @ 19:00:28
URL: http://willinda.blogg.se/
Postat av: tezzan

kul hitta dej här oxå , vi e vänner bilddagbok ju ;) där heter jag solrosen802

2008-12-28 @ 21:16:04
URL: http://kulliz802.blogg.se/
Postat av: Lina

hej gumman! Tråkigt att du inte fick komma till IKEA, vi var där igår och det var apspeckat med folk tokstressande, bättre att åka dit mitt i veckan. Du får följa me mig nån gång vet ja =) En sån där bokhylla vill ja ha till Linnéas rum med, men just nu får de inte plats hehe kram

2008-12-29 @ 10:09:02
URL: http://mizzlina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0