1:a december

Oj idag vart det en låång sovmorgon, närmare bestämt fram till kl.12 hihi

Vaknade inatt då erica ville hålla min hand och kände att hon var supervarm om handen, så jag kände henne på resten av kroppen och hur var varm överallt, så jag tog tempen på henne och den visade 39 grader, så upp och hämta flytande alvedon och ett glas vatten ville hon ha. Sen somnade vi om alla.

Loke har börjat lägga sig på magen under natten, inget ja gillar, men de ska tydligen klara av att sova på mage om de själva vänder på sig, men jag är elak och vänder tillbaka honom. Vaknade av att han låg i min säng och pratade hihi busunge. Vi har tagit bort ena långsidan på hans spjälsäng och ställt den emot vår säng, smidigt värre =D

Ska strax bege oss ut på en promenad till Kneippen och fixa lite hos svärmor.

Ha de bra alla goa och rara människor.

När ja vägde erica på vår våg i okt, strax innan vi skulle till bvc vägde hon 18,1, hon vägde sig idag när henka vägde sig och då visade vågen 15,9kg.

Kommentarer
Postat av: Lina

Oj har hon gått ned nästan 2½ kilo? har du satt henne på svältkur =O hehe nej men barn gör ju av med energi, vi har svårt att få upp vikten på linnea hon har stått på 18 kilo ända sedan i somras! Tänk om en själv kunde ha så lätt att tappa vikt eller stå stilla! Hoppas att lillfia blir frisk snart. Kram Lina

2008-12-01 @ 16:49:36
URL: http://mizzlina.blogg.se/
Postat av: Jenny

Krya på dig Erica!

2008-12-01 @ 17:06:17
URL: http://metrobloggen.se/mammatillenprinsessa

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0