obehagligt

Glömde ju skriva en sak som hände i söndags.
Slutadejobbet kl.21 och åkte bussen hem, och gick av här borta där jag bor, samtidigt körde en bil efter in på gården och stannade vid huset framför vårat, tänkte inte mer å det, än att det kändes skumt, så jag fortsatte över gräsmattan mot vårt hus, och när jag kom ner på asfalten, så körde bilen sakta mot mej först och ökade sen farten, så jag slet upp mina nycklar och in fort som fan i porten,och då stannade han till vid porten, men jag stängde igen dörren på en gång efter mej, då åkte han förbi mej, och backade sen bort från gården och åkte vidare, usch det var verkligen obehagligt att bli förföljd, men jag kan ta regnr och fick fram namnet, finns en med det namnet som bor här i vilbergen, så jag ska kolla om jag ser bilen i närheten av pappa där borta.
Trackback
RSS 2.0