Fredagsmys

Började dagen med att baka idag, nja nu ljög jag ju lite, åt lite frukost först, sen bakade jag, bakade hallongrottor till lokes kalas imorrn.
 
Sen har vi tagit en promenad hela familjen med pappa, lotta och hunden benji, blev en kaffe hos dom oxå, så fick jag hjälpa pappa att ladda ner spel till hans x-box som han har köpt.
 
Ner till affären en tripp för att handla lite mer saker så jag kunde fortsätta att baka, så nu har jag även gjort mockarutor/kärleksmums ikväll ska jag även göra cupcakes, eller själva muffinsen iallafall och fluffet som ska stelna i kylen över natten, den blir det dekor imorrn.
 
Ikväll får vi middagsgäster oxå, helen,niklas, ellinor och alfons kommer hit på en tacokväll, och så ska ellinor ligga över här i natt, blir första gången för henne här, hoppas det kommer gå bra :)
Erica har planerat att de ska spela lite nintendo wii :)

Kommentarer
Postat av: Thess

Tack gumman :)
Den är köpt på Gina tricot, fanns i svart oxå som var SÅ himla fin.
Grattis till Loke i (efterskott?)

Kramar

2012-06-30 @ 14:18:03
URL: http://Raffofant.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0