jobbtime idag..

Idag är det jobbdags igen, de ringde igår och frågade om jag ville, så klart att jag vill och ställer upp :)

Igår var jag på skolan och skrev prov i svenska B, hoppas jag blir godkänd, och idag var ja där igen för att låna böcker på bibban på skolan, och efter det åkte henka och jag städade ur bilen, just det, vi köpte ju bil i helgen :p en volvo 745, en riktig familjebilen, får man plats med barnvagn och ett barn till och det skulle hända i framtiden :p hehe man vet ju aldrig..

Imorrn ska barnenha höstfest på dagis med maskerad, Erica ska vara djävul och loke ett spöke, de kommer nog få det skoj :D

Fick ingen visning på de radhusen vi hade sökt i klocket =/ bara och vänta tills det kommer ut nya då..

Kommentarer
Postat av: Lina

skaffa barn nu =) kul med ny bil,vi har ingen kombi men ska skaffa oss en smidig barnvagn istället. Tråkigt med lägenheterna, men det kommer, det gäller att ha tålamod. Och tack gumman för den fina kommentaren på min blogg =) kram

2011-11-09 @ 08:55:22
URL: http://mizzlina.blogg.se/
Postat av: helen

haha, jag lånar den när vi ska åka med vår barnvagn, vi måste ju krångla och ta bort hjulen på vagnen för att få in den i bagaget, vårt bagage, är brett och bra, men bara hela 44cm högt! Inget för barnvagnar med andra ord! Men men, det får gå ändå.

hehe bra, jag vill ju ha kvar er i vilbergen, ta en fyra i höghusen som jannicke istället!:P

kramar

2011-11-09 @ 09:35:53
URL: http://www.milfamera.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0