Stammisar..

Vi är nog snart stammisar på vårdcentralen här nere haha..

Dagis ringde en timme efter att jag hade lämnat barnen på dagis, Erica var jätteröd i ögonen och svullen, så vi gick bort till VC för att se om det fanns en tid, och det fanns det om 20min, så den tog vi, men fick vänta i 50min innan vi kom in suck =/
Fick tips om andra ögondroppar att testa, så det blev ett besök till apoteket för att handla nya droppar, som fungerar bättre redan, så det är skönt..

Sen kl.14:15 ska jag dit med Loke för att kolla upp hans utslag som han kliar sönder hela tiden, inga salvor hjälper, så jag hoppas man kan få nåt bättre eller en tid till sjukan så de får kolla upp det..

Kommentarer
Postat av: Erika

Hoppas det löser sig med utslagen och svullnad & allt!



Blir väl en liten tröst att du vann en glassmaskin hos noonewantsforever iaf :)

2011-05-02 @ 12:25:38
URL: http://mylittlewords.se
Postat av: Ellie

Grym design du har på din blogg. Har du gjort den själv? Skitsnyggt i alla fall!

2011-05-07 @ 10:48:34
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0