Svenska info..

Ledig idag..

Så då passade jag på att dra till skolan för att få lite info inför det nationella provet i svenska.
Första delen är nästa vecka, en muntlig del =/ fy vad jag hatar sånt, men är väl bara att stå på sig och klara det, gäller ju bara 5 min, men dessa 5 min brukar kännas som en evighet.
Veckan efter det är det dags för nästa del, och då en skriftlig, hoppas det går bra!

Idag fick H hoppa in och jobba på candy king, samma ställe som min syster, så då kunde han få skjuts dit o hem, dessutom slutar han 15, så det är skönt!

Blir att dra till lekparken sen efter dagis och vänta på honom.

 

Ikväll får vi ev fika besök av helene och pekka, nice =)

Så då tänkte jag baka än smulpaj med äpplen, mumsigt =) och med lite vaniljsås till.


Kommentarer
Postat av: Tess

Lycka till på NP-provet. Jag tyckte det va ganska enkelt...



Absolut! Vi verkar ju vara i typ samma takt på Religionen så det kör vi på... =)

2011-03-31 @ 15:32:38
URL: http://mummytessizen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0