Första gympasset!

Ja första gympasset är avklarat och det gick bra, återstå att se hur mycket träningsvärk man får :p hehe
Näe då men det kändes skönt, lite svettigt, men det ska det väl vara..

Började dagen med en intro om dokumentsprogrammet Sofia omfale som jag kommer använda på jobbet i sommar, efter det kom henka och barnen och mötte med vid pronova och gick vidare till arbetsmuseumet och kolla lite, bl.a en liten bamse utställning de hade, hade en liten tipspromenad på den, så fick barnen ett diplom och badboll för att de hade gått den =)


Jessica hakade på oxå, drog sen till halvars för att köpa glass, men där tog de inte kort, så vi gick till mc donalds så barnen fick en glass där och jag köpte mej en cheeseburgare och en cola light, var ju tvungen att få i mej nåt..

Efter gymmet ringde henka och sa att jobbet hade sökt mej, så ja ringde upp, de fråga om ja kunde hoppa in och jobba lite extra på måndag och klart ja gör det =) så 12-16 på måndag =D.

När jag väl kom hem, så möttes jag av en Erica som inte mådde bra, klagade på värk i huvudet och magen, kände att hon var varm, så jag tog tempen på henne och visst hade hon feber, såg även att hon hade prickar på kroppen och såg att det var vattkoppor, så nu har även hon fått det, hon klarade sig inte undan. Men det känns ändå skönt att hon får det nu när hon är såpass liten ändå..

ikväll blir det mys i soffan med henka, ska glo på filmen 2012.
Någon som har sett den, är den bra?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0