Idag är jag ledig..

Idag är jag ÄNTLIGEN ledig!

Jobbat fre-mån,och då är passet 7-20,30 inräknat som jag jobbade i söndags =/ fy va helt slut igår när jag kom hem, sen drog jag och tränade med Linda, men det gick inte alls bra tyckte jag, kännde att jag var helt matt i kroppen, men gjorde så gott jag kunde.

Börjar se framsteg i styrketränandet iallafall, får öka vikterna nästan varje gång =) Gillar verkligen att träna!

Efter träningen drog vi till maxi så jag kunde storhandla lite, var lite tomt i kyl och skåp.

Idag blir det rätt lungt, ta tag lite i hemmet, som inte hunnits med under helgen.
För i lördags direkt efter jobbet åkte vi ut till Eksund där vi blev bjudna på grillat, barnen hade skoj och lekte med sina "plastkusiner"

Ska iväg och träna med mina lovely sisters today <3
Så barnen ska vara hos sin morfar nån timme eller två.

PS. nu har ja klarat mitt nästa delmål, har tagit de 2hg som fattades sist :p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0