Krångel på skolan..

Jag idag var ja ju på komvux för att gå på intro på samhällskunskap A,men hon ropade aldrig upp mej..så vi kollade på mitt antagningspapper..då är jag tydligen antagen till dagsklasserna..alltså lektionsbunda lektioner och inte distans som jag vill ha.

Jaha okej..kul..ner till expeditionen för att prata med dom..lunchstängt mellan 12-13,30..jag var där 12:15..nehe..gå tillbaka till klassrummet och sa hur det var..fick va med på informationen ändå..
sen hem och försökte få tag på dom på expeditionen..men ingen svarade..får ringa imorrn bitti igen..

Fick tag på studievägledaren där iallafall..så hon skulle fixa så jag fick läsa datorkunskap oxå, så jag får de sista 50p som saknas till ett slutbetyg sen.

Hoppas det löser sig så jag kan läsa mina kurser på distans..vill inte sitta i skolan..
Det får jag stå ut med i höst och några år framöver om jag kommer in.

Anmälde mej till högskoleprovet igår oxå =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0