Gyn besök

Ja läkarbesöket gick bra, fick dock en manlig läkare och en student, + en barnmorska och en ssk student, 4 pers som glodde på mej när jag låg halvnaken =/ men det gick förvånansvärt bra ändå.
Jag var alltså på gyn och gjorde ett vaginalt ultraljud.
Har bestämt mej för att göra abort, då varken jag eller henka vill ha fler barn och nu råkade ja bli gravid.

Så är alltså idag i v.7+3, så på tisdag ska jag dit och ta första tabletten och få med mej resten hem som jag ska ta på torsdag.

ska även då passa på att börja med p-spruta, såden ska ja hämta ut och ta med mej på tisdag.

Kommentarer
Postat av: Lina

skönt attt det gick bra gumman! hoppas att aborten löper bra och att du inte får allt för ont! kram på dig!

2011-02-16 @ 16:05:28
URL: http://mizzlina.blogg.se/
Postat av: Linda och William

Hoppas att allt går bra! Skönt att ni tänker lika, skulle ju vara extra jobbigt om ni tyckte olika i detta. Själv försöker jag få min käre sambo att vilja ha ett barn.........

2011-02-17 @ 21:55:59
URL: http://willinda.blogg.se/
Postat av: Thess

Tänker på dig Tessan, hoppas allt går bra nu.

STOR kram.

2011-02-18 @ 08:34:33
URL: http://raffofant.blogg.se/
Postat av: Helen

Hej gumman!

Jag har inte varit ute på internet på evigheter. Jobbar hela tiden från förmiddag till kväll så jag har inte läst din blogg & missat att du är gravid! Hoppas allt är bra och ring eller kom hit om du vill prata av dej! Tänker på dej ska du veta! Massa kramar/Helen

2011-02-19 @ 16:37:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0