Fredag

Efter att ha lämnat barnen på dagis, så handlade jag lite och laddade mitt busskort.

Åkte till skolan för att göra en grej i engelskan ade jag tänkt mej, men så var läraren sjuk =/ typiskt, men jag lämnade in två arbeten iallafall, så nu är det gjort.
Drog ner på stan oc gick till H&M och köpte hårfärg, där inne var det halvt kaos, då de håller på att göra om, hoppas hårfärgen jag köpte är bra, svart så klart =)
Hade tänkt köpa blå/svart, för den blir svartare tyckte jag, men den fanns inte i hm´s egna märke, så jag bara tog nån :p

Så denna fick det bli




Så linda kommer hit ikväll och färgar mitt hår, och jag ska färga hennes. Annars blir det mys hemma med barnen med lite popcorn och läsk.

Har varit duktig och städat och plockat upp i Ericas rum, såg som andra världskriget där inne =/ måste fan få henne att bli bättre på stt städa efter sig, till o med loke är bättre än henne.



Imorrn blir det kramkalas nere på henkas klubb :p kommer upp trevligt folk från göteborg, så då blir det att kramas och ha det trevligt.

Får se om henka ev ska jobba imorrn =/ upp till honom, det ger ju bra cash o jobba helg där grundlön + 100% utöver det i timmen *cash* och det behövs ju alltid.
På kvällen som sagt blir det ner till vipers =) Danne&Lillen spelar =D me like!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0