En massa besök..

Idag på förmiddan drog jag till komvux för att ha muntig redovisning av en roman jag har läst, och nästa vecka ska jag skriva den skriftligt på skolan..bokade även in en tid för ett svenska prov.
Passade på att hämta mina inlämnade matte-papper, och de såg rätt bra ut, de flesta felen var bara slarvfel, suck..men är rätt duktig på matte ändå ju =)

På eftermiddan har jag fixat med smörgåstårtan..den gick åt nästan hela,blev lite kvar till lunch imorrn =)
Erica fick en massa fina saker och hon blev jätteglad.

Hon fick:
DVD-spelare
Aladdin dvd
skrivbord
skrivbordsunderlägg
skrivbordslampa
kläder
pengar
spargris
spel
tavla
halsband
presentkrt på BR
pennor,sudd, linjaler
väggklocka

Tack så mycket för allt fina hon fick!!

Och inga leksaker, gud va skönt =D



Nu ska ja njuta av tystnaden och dricka cola zero..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0