Allt om barnkläder.com

Finns det fler än jag som tycker om att fynda på loppis och tradera?
Förr trodde jag jämt att det var skitfula kläder, slitna och med hål i, men allt jag har köpt har varit jättefina.
jag älskar att köpa kläder till barnen via tradera, men köper ju nytt oxå, men märkeskläder kan man fynda till bra priser på nätet, även när det är rea på olika barnklädessidor så kan man göra bra fynd.
Och det är ju även bättre för miljön att köpa begagnade kläder.

Vill man köra på märkeskläder och har två eller fler barn, så går det ju åt pengar, speciellt om de inte kan ärva efter varandra, för jag kan tycka att vi i dagens samhälle spenderar en himla massa pengar på kläder till barnen, mest för att köpa, inte för att barnen behöver nya kläder.

Sen vill man inte köpa för dyra kläder som kanske går sönder eller får fläckar på som kanske inte går bort.
Men samtidigt vill man ju inte köpa kläder som de bara har hemma eller när man ska iväg, för hur ofta är man iväg på kalas med barnen egentligen.

Kommentarer
Postat av: Linda och William

Tradera är bra :)

2011-02-12 @ 17:36:20
URL: http://willinda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0