Kallt som i Sibirien

Torsdag igen och kallt ute, ca-3 grader ute nu när barnen skulle iväg till dagis, måste köpa ett underställ till mej snart, annarslär jag nog inte överleva vintern =/ fryser som en galning redan ju.

Idag blir det att jobba kväll istället för att jobba dag, gör inte mej nåt, gillar att jobba kvällar =) och nu jobbar jag alla dar fram till och med tisdag..

Hoppas jag får ett telefonsamtal idag, om lägenheten =D *håller tummarna*



Såg sista avsnittet av Sons of Anarchy igår, och vilket slut, jättedåligt..Och nu måsta man vänta i evigheter typ på nästa säsong =/






Dåligt med kommentarer :/

Kommentarer
Postat av: Helen

Ja i min blogg med. Ingen som kommenterar alls... Vi får väl kommentera varandra för att fylla ut!;P

Skönt med mkt jobbb!

kramar

2011-12-08 @ 09:21:05
URL: http://www.milfamera.bloggplatsen.se
Postat av: Lina

vad är det för lägenhet du hoppas på nu? jag håller tummarna med dig =) kram

2011-12-08 @ 09:43:16
URL: http://mizzlina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0