Vi ska se Mora Träsk idag!

Haft fullt upp under veckan, jobbat på praktiken hela veckan, och varit helt slut ochsomnat runt 21om kvällarna =/

Men nu helg och ledig lördag o söndag =)

Idag är det ju dags för dans för erica (om danslärarn behagar att komma idag) sen kl.14 ska vi till borgen och se Mora träsk med barnen, ska bli skoj som fan, jag har aldrig sett dom, hoppas barnen kommer att gilla det, de älskar ju deras musik =)



Efter det ska vi hem till deras farmor och lämna av dom, de ska nämligen sova över där, även deras kusiner Nelly o philip skulle sova där, blir nog skoj för dom.

Ikväll ska henka och jag hem till Helené o Pekka och käka och sen ska vi ner till klubben och parta =D TB spelar idag = Mycket ös!

Så det blir en händelserik dag idag.


PS. Senare idag kanske det kommer in en bild på min nya frisyr =D

Kommentarer
Postat av: thess

En bild på nya frillan vill jag se, spännande =)

Ha en bra Lördag kram Thess.

2010-10-30 @ 10:19:43
URL: http://prinsesstess.blogg.se/
Postat av: carro

Heheh vi var oxå på Mora Träsk, såg du oss?? Vi såg inte er..

kram kram

2010-10-30 @ 15:56:25
URL: http://snuttungar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0